Thursday, December 22, 2011

Lepak-ing ♥



Ouh siapakah jejaka yang tampan itu? Dan siapakah perempuan yang comel itu? Oyeahh diaorang kawan saya. Mesti pelik tibatiba aku cerita pasal dorang kan? Sebelum nie tak pernah pun kan? Kan? *err*
Okay aku cerita sebab tadi aku lepak dengan dorang. Tak baca ke title aku atas tu tulis apa? BUTA? *err*
Hahah sambung, erm janji dengan Affan pukul 10pagi dekat mcd. Dia suruh aku kejutkan dia pukul 9pagi. Aku kejutlaa and aku dengan Najlaa pun siapsiap nak lepak. Turun je bawah HUJAN! Aku text Affan kata dekat area rumah aku hujan renyai lebat. Dia cakap dekat area rumah dia dah berhenti. Najlaa cakap okay tapa kitaorang gerak juga. Affan cakap tak payah sebab nanti kitaorang basah. So kitaorang pi kerja dulu then aku dengan Najlaa borak punya borak punya borak, hp aku berbunyi, itu menandakan Message masuk! I suka okay. Mana tahu jejaka text ke? Okay mengarut. Erm Affan text kata 'cakap hujan lagi -.-' 
Aku cakap ha'ah hujan nanti pukul 12 macam tu tak hujan kot. Affan text okay, cepat sikit aku lapar nie. Hahha kesian dia okay. Erm tibatiba mama call kata nak datang kedai sebab ada orang datang. Ouh tergendala lepak-ing kitaorang. Postpone punya postpone, pukul 2 baru pi lepak. Hahah kelakar kay. Janji beria-ia pukul 10pagi sekali pukul 2. Hahha before pi lepak singgah mcd sat nak beli mc'flurry oreo. Yeahh kesukaan ku. Muahhmuahh *err*
Ouh lupa nak cakap kitaorang pi naik 'BABY EGO' aku. Ouchh kesian baby aku kena redah hujan. Hmm :'( aku kemain risau baby aku. Yang orang kena redah hujan nie dah demam kay. Hesihhh!
Tapi Affan naik motor dia laa. Melampau laa nak naik satu motor sampai tiga orang -.-
Okay lepas pi mcd dia bawa kitaorang pi LAKE VALLEY! Tapi tada laa lepak sana. Round je sebab aku dengan Najlaa tak sampai sana lagi. Erm then lepak mamak sampai pukul 3.30 then pi mcd balek sebab mama suruh beli burger untuk adik aku :)
lepastu lepak spa mama aku. Tapi sekejap je sebab Affan dah nak pi kerja pukul 5.
Hahha serious lepak dengan korang best. Nanti lepak lagi kay ;) Heee btw Affan aku memang segan wehh. Yela first meet. Second meet insyaAllah aku banyak mulut.

Yang lain jagan kecik hati kay. Nie plan last minute punya. Sorry, jagan marah aku, jagan sentap. Ea? Peace kay? 

No comments:

Post a Comment