Saturday, March 17, 2012

♥ :')

'You, I miss you :'( kbyee!
ya Allah, pada 12-03-2012 pukul 2355 katakata tu aku sent dekat A selepas 3bulan aku berpisah dengan dia. Itu involuntary action aku *science gitu* seriuosly aku malu gila :( aku tunggu je text dari dia, tapi tak reply pun. Tapi aku suka juga dia tak reply sebab may be dia takdapat text aku. So tada laa aku malu :) 
TIBA-TIBA pada 14-03-2012 pukul 3pagi dia text aku kata 'you I baca blog you. Sorry. But I will come back with you. But lepas spm. Kalau you sudi laa' masa tu Allah je tahu perasaan happy aku nie. Aku gembira sagat sampai aku menagis. Taksabar nak macam dulu :') arghhh aku rasa taknak je couple dah, kita terus kawin je bie *okay aku gatal -.-* 
hoho lagu nie dia suruh aku dengar masa aku dengan dia gaduh. Sweet sagat masa tu :') 
err aku harap dia dah tak stalker blog aku dah. Naughty bie nie stalker blog orang tau. HUMM!
45683968 

No comments:

Post a Comment