Sunday, June 10, 2012

:D

Assalamualaikum :)
Yeahh start dari hari nie, aku akan always bagi salam. Baru muslimah sikit aku punya blog. Macam tuan dia.
Hewhew ~
Okay cerita pertama aku, macam biasa aku akan buka fb dan benda pertama aku buat stalker fb A and gf dia. Tak pernah berubah aku punya peragai nie dan tak akan berubah kot. Hahah okay then tibatiba N *gf A* IM aku cakap pasal A. Dia tanya aku sayang A tak, dia suruh aku happykan A, dia nak aku degan A balik. Lepastu dia cakap A sakit, A pernah pengsan dalam toilet and tada sapa tahu ;(
aku sedih sagat. Kesian you. I hanya bole tengok, ambil berat pasal diri you dari jauh je sebab I taknak rosakkan cinta you with N :'D yea I mengaku I still cinta you even dah 6month kita break. Kalau bole I nak macam dulu tapi I lagi happy kalau ada orang bole buat you bahagia. I nak you hidup degan orang yang you cinta, bukan I :')
last, I cinta you


Okay cerita kedua, yeahh dua minggu cuti nie sahabat saya datang rumah saya. Huyeahh suka sagat. Hahha lepak sesama, bergambar sesama. Aku suka sagat nok. Mehh aku tunjuk gambar kitaorang yang gila


No comments:

Post a Comment