Saturday, June 30, 2012

Si Mata Bulat ♥


Assalammualaikum :) 
Milik siapakah si mata bulat itu? Ecehhh hahahah masih tak dimiliki oleh sesiapa lagi :) 
Asal aku gembira sagat? Hewhew ~ hahah erm sebabbbbb .........
Ha berdebar kan? Hahha okay sebab DP fb aku tudung macam terbuka so nampak laa leher sikit. Semua orang cakap DP aku tu comel sagat ^^ tapi A marah, dia cakap 'Awk blh x tuka dp awk. Sye x suka tgk awk pkai tudung mcm tu. Mcm trbuka ^^'
aku terus tukar then nagis sebab dia still ambil berat pasal aku :) aku taksangka. Lepastu ada status aku perli A then comment tu pula budakbudak cakap pasal Syafiq Jamren orang yang paling paling paling aku taksuka. Hum!
Dorang cakap aku suka dia semua. A baca then dia comment 'Waa ade bf baru?'
I tahu you jealous. Heee taksangka :')
Rindu you

No comments:

Post a Comment