Wednesday, September 19, 2012

:O

Assalamualaikum :)

Percaya tak yang aku dah lama tak buka blog sampai tadi lupa password? Bayangkan berapa lama. Ecehh padahal baru sebulan. Haha okay seriously aku ada banyakkkkkkk sangat cerita! macam-macam jadi selama sebulan lebih nie. Suka, duka, manis, pahit *eceh
Okay kita cerita yang kawan dulu laa ea. Pasal A tu bawah-bawah sat gi kita chegiter kay ;)

Okay LAVIRNIA
Selalunya kita berkomunikasi melalui pesbuk, Twit-err, call and text and this time, Hoho time puasa 11-08-2012 haritu kita jumpa kan? Seriously lepas rindu aku dekat korang wehh :) yela dah berapa bulan tak jumpa dan paling penting semua ada. Hoho lagi laa aku suka. Yea, kita cakap non-stop dan bergambar pun non-stop kan? Bergosip? Yang tu takpayah tunggu jumpa, sekarang nie pun dok bergosip juga. Macam Jemah korang kan? Hahah macam biasa port kita CJ yaw ;) Ha mehh aku upload gambar time kita jumpa haritu 

LANIRNIA FOREVER  

Okay next story about A
Aku tahu, kalau pasal nie semua orang nak tahu kan? Biasalah, nama pun Mak Jemah. Haha okay time aku keluar dengan Lavirnia tu, time tula buat pertama kalinya dalam tahun nie aku jumpa A :) masa nak jumpa dia tu aku menagis. Tu yang I lambat naik atas tu. Sorry bie. Hee :D since we met, relationship kitaorang macam dulu :) cuma tak declare. Tak perlu declare sebab you memang I punya bie. Aww ;) haha I hope, second chance I bagi dekat you nie you tak persiakan like you said 
Okay sampai situ je aku boleh chegiter pasal A sebab yang lain tu Private and Confidential *tetiba
Alaa gambar time kitaorang jumpa tu Thieraa tak upload so tak dapat laa aku show. Hahah okay over -.-

Okay last TRIAL SPM!
Fuhh pecah otak aku doh. Alhamdulillah semua subjek aku boleh buat :) tapi Allahhualam laa kan. Sekarang nie tengah tunggu result je. Kalau aku rasa aku nak share result aku tu, aku bagi laa tahu kay ;) haha 



No comments:

Post a Comment