Wednesday, May 1, 2013

Akhirnya, mungkin ini yang terbaik :')

Assalamualaikum :)

30-04-2013 maka kami pilih untuk jatuh dari titian yang kecil itu. Malas nak cerita pepanjang, pendek cerita mungkin dah tiada jodoh antara kami :')
Dia, yang dulu aku gelarkan Mr.A atau busuk saya dah tada dalam life aku. Dah tada lagi nagis, sedih, gembira, gaduh, terharu, tersentuh, terluka, pimpin tagan, peluk, caring, nakalnakal bersama dia. Dan bersama dia jugalah aku dapat rasa semua perasaan tu. Aku akan simpan setiap kenangan antara kami dari first kenal dulu until now. Dan tak dengan semudah itu untuk aku lupakan dirinya :')
I just nak you simpan kenagan kita. I nak you jaga my katak, my origami love, my bunga tisu and my gambar. Now elephant demok betulbetul sunyi sebab katak busuk betulbetul dah pergi jauh :')

Tiap pertemuan ditentukan oleh Allah SWT. Jadi untuk apa kita menyesali semua peluang yang diberikan oleh Allah SWT. Mungkin itu semua menjadikan kita lebih matang dan bersedia dengan cabaran hidup. Aku redha degan semua ini, jauh sekali meyesali. Walaupun hingga kini masih terasa sakit dan sunyi didalam hati namun aku percaya semua itu adalah ketentuanNya. Aku pasti Allah SWT telah merencanakan sesuatu yang terbaik untuk aku sebagai hambaNya :')

No comments:

Post a Comment