Thursday, September 12, 2013

Yeayyyy!

Assalamualaikum :)


Pehh berhabuk blogger aku termasuklah Jemah aku nie. Kesian tunggu gossip dari aku sampai berhabuk kau Jemah. Hahah baru sekarang dapat berblogger sebab baru sekarang dapat pegang laptop. Ouh ouh rindunya rasa hati ~ *nyanyi
Mana taknya dah online guna hp, zaman sekarang zaman moden, canggih semuanya guna hp bukan lagi laptop mahupun pc. Memandangkan dah berkurun lama tak berblogger, boleh tak nak cakap 'Hi' je? Hahah 

Puasa and raya macam mana? Alhamdulillah okay je :) masa puasa haritu dapat berkumpul reramai dengan Lavirnia's . Berbuka sakan kau. Hahah naik apa? Kereta laa babe takkan train pula. Apa guna ada P simpan dalam purse an? Haha ehem, cakap pasal lesen saya dah ada okay. Hikhik ^^

Boyprengg apa cerita? Kau Jemah memang kan, kalau aku dah cili mulut mata tu apa tak dapat kan? Hahah masih lagi single mingle tringle dringle vringle pringle ;) hahah ekceli soalan tu jawapan dia 'tetttttt' biarlah aku sendiri yang tahu :)

Study? Haa nie yang excited nak cerita nie. Kau jemah pasal boyprengg benda pertama kau tanya kan? Tak ley ke tanya aku sihat ke, kehidupan aku macam mana ke. Herhh! haha kay sambung, study mungkin aku masuk PICOMS course NURSING . Haa bakal nurse kau. Kau hade Jemah? Hahah insyAllah, doakan kay :)

Haihh macammacam jadi dekat aku. Susah nak cakap sebab hanya hati dan diri aku je tahu macam mana rasa dia. Sampai Najlaa cakap 'lepas satu satu masalah kau. Mesti kau penat kan?' haha nak buat macam mana dah ini jalan kehidupan yang Allah SWT ciptakan untuk aku :')
Tapi aku masih punya keluarga, kawan dan Allah SWT yang sayang dan selalu ada dengan aku :')

Keluarga besar Haji Hassim dan Hajah Che Som



No comments:

Post a Comment