Saturday, March 1, 2014

Whats upppp!

Assalamualaikum :)

Okay macam biasa bagi salam. Hahah okayokay lama gila weh tak update blog sebab aku dah jadi pelajar kolej ataupun 'MAHASISWI' eceh seronookkkk! hahah nampak tak aku excited. Aku belajar dekat PICOMS pastinya kos NURSING 
Ouh banyak sangat cerita since aku dah jadi mahasiswi nie. Lain sangatsangat dengan belajar dekat sekolah. Lain babe. Lain gila
Alhamdulillah belajar okay. Seronok sangat. Lain sangat dengan orang cakap dekat aku kalau belajar nanti itu, nanti ini. Aku rasa okay je. Lect semua okay. Maybe sebab baru sem1 kot. Baru 2bulan pula
KAWAN? Jeng jeng jeng.......
Hahah kitaorg ada 31org je. Dua laki, duadua kecoh gila. Mulut tak reti nak berhenti cakap. Aku dah laa dok sebelah dorang masa class. Boleh bayang tak macam mana? Hahah so yang lainnya perempuan laa. Macammacam ragam. Ada yang macam ini, ada yang macam tu. Tapa aku akan cuba menerima dan memahami perangai korang semua lagipun kita 31orang and nie laa intake JANUARY 2014 yang nak belajar dan berjaya sesama! Dalam class aku adalah BENDAHARI haa pantang nampak aku cakap 'kaklong' ouh lupa dalam class aku adalah orang yang duduk depan. Haa nampak tak bakal dapat dekan dekat situ? Amin!
Dan dan aku ada 9SEM 3TAHUN! haa boleh bayangkan tak macam mana cara pembelajaran dia dengan practical lagi. Kalau long sem 2bulan teori 2bulan practical, kalau short sem 1bulan teori 1bulan practical. Cuti sem? Paling lama 2minggu je weh. Sedihhh! 
Act nak upload gambar masa aku belajar dekat sana tapi tak boleh pula :( so next post aku akan upload!

'NURSING SAVE PEOPLE LIFE NO NURSING NO LIFE'

No comments:

Post a Comment