Sunday, December 16, 2012

Ehem ;)

Assalamualaikum :)


Cehhh muslimah sangat. Hahah eih awak, perasan tak blog kita dah jadi apa? Kucar kacir kan? Buruk kan? Lantak pi aku laa wehh -.- hahah psycho kan? 
Okay kita tulis blog nie sambil peluk bantal love kita :) gedik kan? Hahah kay sebenarnya aku dah habis PAPER so maknanya aku dah habis sekolah, aku dah remaja, aku dah bebas dan aku dah boleh tengok cerita yang 18tahun keatas :) eih? Hahahah erm paper Alhamdulillah boleh jawab :) habis sekolah aku buat apa? Buat apa lagi, membongkang laa kerja den. Hahah aku habis paper khamis, jumaat malam tu aku dah balik Keramat. Seminggu babe aku dok sana. SEMINGGU! freedom gila wehh. Hahah dah kalau balik Keramat, memang keluar jela kerja aku. Jumpa orang tu, jumpa orang nie. Biasalah akak hot. Hahahah
Eih tak cerita lagi masa lastday sekolah. Hah nampak tak excited dia dekat situ? Haha lastday tu memang best. Kitaorg main watercolor. Teruk gila aku kena sampai kena marah dengan mama. Haha nie semua Kandar yang mulakan dulu. Grr erm kay aku upload gambar kitaorg perang watercolor kay? Haha


I miss that moment and I'm gonna be miss you all :')

Okay back to our topic, ha sabtu aku dengan Alyn hangout. Kitaorg pergi Klcc and Pavi. Cehh pergi tempat  hothot je. Hahah kitaorg tengok cerita Skyfall. Lama gila wehh cerita tu. Picang doh aku -.- dengan Alyn je? Of course not, dengan A sekali laa. Hee sukasuka  dalam wayang tu A ........ ha fikir bukanbukan? Tapak kang. Haha kitaorg jejalan dekat Pavi tu then makan McD dekat Klcc. Ha masa makan tu, aku buat bunga guna tisu. Pehh first time jadi kay. Dah siap tu aku bagi A. Mulamula A taknak, aku pun dengan hati yang kecewa letaklah dalam paper beg McD tu. Dalam paper bag tu ada fries and bunga tu, A yang pegangkan paper bag tu. Aku balik je, tengok dalam paper bag tu dah tada. Hishh pandai you kan bie ;) haha lepastu masa tunggu wan ambil kitaorg dekat train Setiawangsa, A tangkap gambar aku sesenyap.

Nie laa yang A tangkap sesenyap tu. Hee saya suka sangat  

Hari Isnin, yeahhh girls time. Hahah aku dengan Najlaa pergi Wangsa Walk. Kitaorg lunch dekat sana makan nasi ayam dengan air soya. Sama haha lepastu main bowling. Awesome aku kena mainkan untuk Najlaa sebab Najlaa gedik tetiba taknak main. Herhh thanks sebab buat tangan aku bengkak! masa main bowling tu, lane sebelah kitaorg jejaka-jejaka. Pehh pandai gila dorang main kay. Masa tu aku pakai baju warna biru, lepastu ada jejaka lane sebelah tu pakai baju warna biru juga. Aku main bowling dia pandang je. Hee okay confirm kalau A baca part nie mesti kitaorg bergaduh. Haha bukan I okay, tapi dia yang pepadang I. Tula, siapa suruh takdatang. Kan cinta you nie dah ada orang yang ngorat. Haha lepas main bowling, kitaorg tengok wayang cerita Life of PI. Kitaorg balik around 7.30. Yeayy sangat best dapat keluar dengan kau bie. Sayang Najlaa :*

Hari Selasa, tengahari tu aku pi Klcc jumpa A. Tapi sekejap je sebab kitaorg jumpa tu time dia tengah lunch. Tapi laa at least dapat juga jumpa you. Balik dari Klcc tu aku pi rumah Eysha. Thanks Ayyed Naim Najlaa Thiera sebab ambil aku dekat Jelatek tu. Lepak rumah Eysha sampai pukul6.30. Sepanjang lepak rumah Eysha tu aku asyik gelak je sebab Ayyed. Aku takboleh tahan doh dengan kau Yed. To Naim, thanks sebab sudi dengar cerita 'cinta' aku and thanks juga sebab bagi nasihat dekat aku. Balik dari rumah Eysha, kitaorg teman Ayyed pergi potong rambut dia. Birthday boy laa kata kan. Thanks Ayyed sebab belanja kitaorg air slurrrpy ;) 
aku rindu korang wehh :')

Hari Rabu pula, aku teman A lunch dekat Wangsa Walk. Masa nak lintas jalan tu ada satu incident telah berlaku. Seriously I terkejut bie :o Okay masa teman dia makan tu, aku bagi origami bentuk   bagi dua. Satu yang kecil, satu lagi yang besar. Yang kecil tu A simpan dalam purse dia sebelah gambar aku. Hee comel sangat   Haha yang besar tu pula dia cakap dia letak dalam beg dia. Hee ha masa tu juga dia kata aku demok :( gemuk sangat ke aku nie Jemah :'( ? Lepastu A cucuk pinggang kita. Aww geli sangat bie. Haha best sangat dapat spend time dengan you bie  


Ha nie laa origami yang kita bagi tu 

Hari Jumaat, pergi lepak McD dekat Ampang Park dengan Thiera Ketot Fera and Eysha. Pergi tengahari balik pukul6. Menggila punya lepak. Haha masa tu semua benda kita cerita. Kisah cinta, zaman kegemilangan semua kasi cerita itu masa. Hahah

Hari Sabtu, yeahh kenduri Tashon. Eih? Kenduri abang Tashon. Lavirnia ada, A pun ada. Hee suka sangat bie   Semua cakap kita shuweet sangat and kita macam dah bertunang. Hikhikhik jangan jealous you alls ;) ha  pergi kenduri Tashon pun sama. Pergi tengahari balik petang. Yeahh memang aku dengan A yang kawin. Hahah and tula last aku jumpa Lavirnia and A :') insyaAllah kalau ada rezeki and masa kita jumpa lagi okay?

Iloveyou bie  

Hah bila mak dah lama tak post, ini laa jadi. Panjang ya amat. Pada Jemah Jemah sekalian, suka laa kan dapat tahu kisah hidup mak kan? Hahah


No comments:

Post a Comment