Monday, December 31, 2012

PD ♥

Assalamualaikum :)
Yeahh PD. Buat apa? Holiday laa Jemah oiiiii
Dah dua tahun pi Residence Desa Lagoon tu tapi last year pi degan belah mama. Nie pergi belah papa pula. Sesangat laa meriah. Hahah macam biasa, malam berbbq. Tidur 3pagi sebab ber-bara bara bere bere. Hahah paling penting, cousin aku semua dah tahu pasal A. Erhhh sakit hati. Tapi nasib baik Afiq, Ham and Aboy tak lempang aku. Maybe sebab aku dah habis sekolah kot. Hahah moments terindah is BANANA BOT. Aku punya sedap tidur tetiba dorang kejut aku kata 'wehh, jum banana bot' hah terus bergegas tukar baju siap bertudung bagai. Turun je bawah, auntie aku kata 'kak, takpayah pakai laa tudung tu. Kang tudung kemana, kau kemana. Buka je' aku pun buka laa. Hahaha yeahh aku free hair that time. Gila gamble. Tapi dont worry, tada orang dekat laut tu. Hahah memang best tiga round. First round jaket Elah terbuka. Hah aku dah panic. Tapi nasib baik ada papa abah dan abang sedara yang tercinta selamat kan. Dan betul kata auntie takpayah pakai tudung sebab tudung Elah dah macam apa. Second round jaket aku pula tercabut. Cabut habis wehh. Tak terapung aku. Panic nak mati. Thanks to Afiq abang sedara paling aku sayang selamatkan aku. Masa Afiq selamatkan aku tu...... ehem biar kita dua jela yang tahu yea. Hahah third round semua Alhamdulillah jaket kitaorg tak tercabut. Tapi paling poyo Afiq sebab tak pakai baju langsung. Konon nak tayang body yang berketul tu. Erm memang awesome  kita nak naik lagi tau korang. Hee

Kay korang tersangat laa poyo tayang body. Mentangmentang laa badan tu berketul. Erhhh

Baru gerak muka semua takut. Aku paling kuat menjerit kay. Haha

First round jatuh :)

Kali kedua semua dah okay. Siap lompatlompat lagi. Haha

Second round jatuh. Time nie laa jaket aku terbuka. Tengoklah, orang lain semua dah nak naik banana tu. Afiq dok betulkan jaket aku. 

Yeahh last round. Tara takut punya. Hahah

Moments I never forgot. Loveyou allssssss ;)

No comments:

Post a Comment