Saturday, March 23, 2013

Hohihohi :D

Assalamualaikum :)

Yeahh Jemah result keluar. Result okay tapi ada sangkut sikit. Hishh sikit je lagi kot. Kalau tak memang senang nak apply IPTA. Okay lets cerita pagi sebelum pergi sekolah. Tagan kaki semua sejuk habaq hang. Takut punya pasal. Dalam takut tu happy juga sebab dapat jumpa cikgucikgu, member, orang yang tak suka Irin dulu tu, peminat Irin, Irin minat dia, scandal lama. Eih? No no no Jemah. Jagan bikin panas. Mak setia okay. Hahah seriously panas gila that time. Tapi aku still rasa sejuk. Ada yang menjerit, ada yang menagis. Macammacam reaksi ada. Aku sign je, aku cakap dekat cikgu 'cikgu please jagan tunjuk lagi. Terbalikkan result cikgu' Ema, Yaa and lain dah 'waa Irin memang dapat laa kau sambung belajar' dalam hati konon straight A. Hahah dah habis sign tengok slip and terbalik kan, menjerit laa juga. Hahahah sebab Alhamdulillah semua lulus dan tada yang gagal :) lepas dapat je terus call mama, mama cakap okay. Papa just text sebab papa outstation. Dorang cakap pergilah sambung belajar. Yeahh memang nak sambung :)
Balik dari tu aku Yaa Atien Ema Pipi Epul Syafiq Sahimi and Azhar pi lepak McD Setiawangsa. Memang awesome sebab dapat lepak degan budak sekolah Keramat and Perimbun. Memang hore babe. Kejap pi sana, kejap pi sini. Dah macam rumah aku. Hahah memang puas lepak okay. 
Balik daritu pi rumah tok kejap, tunjuk result yang so so nie. Tok and wan cakap 'okay laa. Nak sambung dekat mana? Alhamdulillah laa hang punya keputusan okay'
Tapi sayang takdapat jumpa A :'( tapa bie, kita next time okay sayang.
Sayang korang and rindu korang :') 

No comments:

Post a Comment